Vítězem České ceny za Public Relations je projekt zpřístupňující nevidomým umělecká díla
Absolutním vítězem třináctého ročníku České ceny za Public Relations se stal projekt "Touching Masterpieces" vytvořený agenturou Geometry Global ve spolupráci s Nadací Leontýnka pro společnost Neurodigital Technologies a zmíněnou nadaci.
Cenu za přínos oboru Public Relations si odnesl Michal Donáth. Na slavnostním večeru byl udělen i titul Mluvčí roku 2018, jehož nositelkou se stala Jitka Němečková ze společnosti Plzeňský Prazdroj. Slavnostní galavečer se konal tradičně v Erbia Congress Centru ve dvacátém sedmém patře City Tower a pokračoval recepcí v Aureole Fusion Restaurant&Lounge. Večerem, na kterém se sešlo téměř 300 odborníků na Public Relations a komunikaci, provázel Ondřej Hejma.
Cílem projektu "Touching Masterpieces" (česky Dotýkání se mistrovských děl) bylo zpřístupnit nevidomým zásadní umělecká díla, která by jim jinak zůstala skryta. Spojením virtuální reality, speciálního softwaru a haptických rukavic vznikl produkt, který nemá ve světě obdoby. Projekt získal kromě ceny pro Absolutního vítěze i první místo v kategoriích Technologie a IT a Akce a události, druhé místo v kategorii Společenská odpovědnost a filantropie a třetí místo v Přeshraničních projektech. Projekt bodoval v konkurenci dalších sto třiceti tří soutěžících, kteří podali celkem dvě stě devadesát přihlášek do dvaceti dvou kategorií.

