V Česku roste popularita digitálního dárcovství. Kasičky nahrazuje crowdfunding i mobilní aplikace
Hitem narozeninových oslav dnes nejsou ohňostroje ani balonky, ale dárcovské výzvy. Oslavenci tak místo dárků žádají své přátele o příspěvek na dobrou věc.
Umožňují jim to on-line nástroje, díky nimž je dnes dárcovství jednoduché a transparentní.
K rozvoji dobročinnosti pomáhají i sociální sítě, jejichž prostřednictvím se zprávy o různých sbírkách šíří neuvěřitelnou rychlostí.
Stejně jako další oblasti našeho života se i dárcovství ve stále větší míře přesouvá do on-line prostředí. Více než 60 procent lidí nejraději přispívá na dobročinné účely právě přes internet. Ukazuje to celosvětový průzkum Global Trends In Giving, podle kterého veřejnost k darování nejčastěji inspirují vedle charitativních akcí také sociální sítě, a to...