Pacienti Nemocnice Český Těšín o spojení s blízkými nepřišli

Koronovarirová epidemie ze dne na den nekompromisně utnula osobního kontakty mezi mnohými klienty sociálních zařízení a jejich rodinami. Byl to i případ Sociální služby Nemocnice Český Těšín.

Zdejšímu personálu se ale svízelnou situaci podařilo úspěšně vyřešit. Komunikačním mostem s nejbližšími se stal tablet, který nemocnice dostala s dalšími pomůckami v rámci dotačního programu na zvyšování kvality sociálních služeb od Moravskoslezského kraje.

Moravskoslezskenovinky o tom informovala tisková mluvčí Radka Miloševská.

Tablet je zde primárně využíván jako pomůcka k podpoře zachování kognitivních funkcí klientů, k tréninku jejich paměti a k volnočasovým aktivitám. S příchodem karantény se ale naplno ukázal potenciál moderní technologie a klienti českotěšínské nemocnice ho beze zbytku využívají.

"V době epidemie koronaviru, kdy klienti Sociální služby a pacienti jednotlivých oddělení nemohou přijímat návštěvy svých rodin a blízkých, se začal tablet využívat jako komunikační prostředek. Přes aplikaci Skype mohou komunikovat s rodinou a realizovat videohovory," potvrdila Eva Palianová, zdravotně sociální pracovnice Nemocnice Český Těšín a jedním dechem dodala: "Radost mají z...

 

Klíčová slova: