Novinky v osobních financích: Lepší bankovní služby pro neslyšící a nevidomé

Tento týden nás v redakci nejvíce zaujaly tiskové zprávy dvou bank – ČSOB a České spořitelny. Ta informovala, že na všech pobočkách umožňuje neslyšícím klientům on-line tlumočení do znakového jazyka nebo přepis mluveného slova, zatímco ČSOB zdokonalila své služby pro nevidomé klienty.Česká spořitelna nově umožňuje ve všech svých pobočkách neslyšícím on-line tlumočení do znakového jazyka nebo on-line přepis mluvené řeči. Stává se tak nejdostupnější bankou pro lidi s různým druhem handicapu. Díky aplikaci, kterou mají bankéři k dispozici přímo v tabletech na pobočkách banky, mohou neslyšící nebo nedoslýchaví klienti pohodlně komunikovat s bankéři či po telefonu se zákaznickou linkou.

ČSOB informovala, že zdokonaluje své služby pro nevidomé klienty. Od října banka spustila provoz vylepšených bankomatů, které jsou přizpůsobeny jejich potřebám. Téměř na tisíci...

 

Klíčová slova: