Kijonková odstartovala on-line aukci, která pomůže Elišce trpící zrakovou vadou

Luxus, který pomáhá, to je podtitulek nového výběru slunečních brýlí zakladatelky společnosti Zásilkovna a podnikatelky roku 2021 Simony Kijonkové. Úspěšná podnikatelka se spojila s online prodejcem kontaktních čoček, slunečních a dioptrických brýlí Alensa.cz, pro který vybrala extravagantní sluneční brýle od řecké firmy MYTH a lucemburské značky Impressio a stala se jejich tváří v Česku.

Představení kolekce v pražské restauraci SOHO proběhlo za účasti ambasadorů značky Alensa, herečky Dana Morávkové a herce Marka Taclíka, kteří spolu s Kijonkovou odstartovali dobročinnou aukci na portálu Aukro.cz. Předmětem on-line aukce, která poběží do 20.července, jsou právě sluneční brýle značky MYTH a výtěžek poputuje na Nadaci prof. Vejdovského, která p omáhá překonávat každodenní překážky lidem s těžkým zrakovým...

 

Klíčová slova: