Komplexní program podpory hendikepovaných motoristů

18.03.2013 22:49

Projekt Opel Handycars je určen pro zdravotně postižené, organizace, válečné veterány, charitu…

Opel v ČR zavádí unikátní program HANDYCARS. „Cílem našeho projektu je skutečně komplexní podpora osob se zdravotním postižením – od prvotního poradenství při výběru vhodného vozu přes zařízení jeho přestavby na ruční řízení až po financování a pojištění,“ vysvětluje Pavel Šilha, ředitel českého zastoupení značky Opel. Kromě osob se zdravotním postižením je projekt Opel HANDYCARS určený také pro organizace pro zdravotně postižené, neziskové a charitativní organizace a také pro válečné veterány.
 
Projekt HANDYCARS nabízí klientům zvláštní cenové zvýhodnění na vozy Opel. Koupi vozu může usnadnit i výhodný pětiletý spotřebitelský úvěr Opel HANDYCARS, který Opel připravil spolu se společností UCL. „Při využití úvěru Opel HANDYCARS získává klient navíc CCS kartu na pohonné hmoty v hodnotě 5000 korun,“ říká Antonín Pokorný, manažer projektu Opel HANDYCARS. „Spolu s pojišťovnou Wüstenrot dokážeme klientům nabídnout i zvýhodněné pojištění.“
 
Velkou výhodou značky Opel je široká škála modelů všech tříd a koncepcí, díky čemuž si z této palety může vybrat každý zákazník. „Osobně se domnívám, že díky výhodné ceně a protisměrně otvírajícím se dveřím bude velký zájem o modely Meriva,“ říká Antonín Pokorný. Za exkluzivního úpravce vozů Opel pro zdravotně postižené byla vybrána společnost JP Servis, která má v tomto směru dlouholeté zkušenosti.
 
„Klienty programu Opel HANDYCARS považujeme za prioritní zákazníky,“ říká Igor Duszek, manažer poprodejních služeb společnosti Opel C&S. „Proto mají například přednost při objednávání do autorizovaných servisů Opel, diagnostický servis bez objednávání, nabízíme vyzvednutí vozu u zákazníka zdarma do vzdálenosti 20 km, zdarma šestiletý asistenční program pro celou Evropu a samozřejmě i zvýhodněné ceny servisních prací i náhradních dílů.“
 
Do projektu Opel HANDYCARS jsou zařazeni všichni dealeři sítě Opel C&S. „Naši dealeři prošli náročným tréninkovým programem, takže ať už se klient obrátí na kteréhokoli z nich, má záruku, že dostane ty nejlepší služby,“ říká Pavel Šilha, ředitel českého zastoupení značky Opel.
(ap)
 
 
Klíčová slova: