Jak uspět (nejen) u Světlušky

Webinář je ušitý na míru tradičním žadatelům o grant, ale na své si přijdou i inovátoři, kteří zkoušejí nové cesty. První ze tří webinářů proběhne 22. dubna, kvůli omezené kapacitě je vhodné zaregistrovat se co nejdříve.

Ve Světlušce chceme, aby organizace, které vytvářejí podmínky pro samostatný a smysluplný život lidí s těžkým zrakovým postižením, byly úspěšné a měly zdroje k udržení a rozvoji své dobré práce. Stávajícím žadatelům i nový organizacím, které by chtěly získat od Světlušky finanční podporu pro své projekty, tak nabízíme webinář „Jak uspět (nejen) u Světlušky“. Webinář je ušitý na míru našim tradičním žadatelům, ale na své si přijdou i inovátoři, kteří zkouší nové cesty.

Přihlásit se můžete na jeden ze třech termínů, první již 22. dubna.

Webinářem vás provedou Jan Dolínek, ředitel EDUinu, Radek Pavlíček, specialista na přístupnost a pořadatel konference Agora a Gabriela Drastichová, ředitelka Světlušky.

Co je v rámci semináře naším cílem?

  • zvýšit úspěšnost organizací v grantových řízeních (nejen) Světlušky
  • snížit administrativní zátěž pro žadatele a zrychlit proces formálního a věcného hodnocení žádostí
  • zvýšit inovační potenciál našich žadatelů a současně zachovat vysokou kvalitu projektů tradičních a ze své podstaty konzervativních žadatelů
  • vytvořit prostor pro spolupráci (sdílení zkušeností) žadatelů a partnerů Světlušky
  • být pro žadatele čitelným donátorem, srozumitelně komunikovat očekávání nadačního fondu od žadatelů i podpořených organizací
  • být transparentnější v reportování výsledků práce podpořených organizací směrem k dárcům Světlušky a veřejnosti obecně

Jak budeme (spolu)pracovat?

  • aktivně zapojíme do workshopu úspěšné žadatele z předchozích grantových výzev
  • ukážeme si příklady předložených žádostí do výběrového řízení
  • propojíme žadatele navzájem, chceme posílit ochotu všech partnerů Světlušky ke sdílení zkušeností, know-how i know-who (Světluška může být zpočátku tím, kdo bude propojovat)
  • na základě výstupu z workshopu optimalizujeme nadační procesy, aby podporu Světlušky získávali perspektivně jak inovátoři, tak tradiční poskytovatelé služeb a princip výběrového řízení byl pružný, nediskriminační a efektivní
  • poskytneme žadatelům užitečnou podporu při sestavování žádostí a příjemcům při reportování dosažených výsledků 

Jaká témata na webináři společně probereme?

  • Světluška jako transparentní partner vašeho projektu a ta, která chce propojovat žadatele. Rekapitulace aktuálního stavu grantových řízení Světlušky a vysvětlení, proč, jak a co chceme společně s vámi měnit.
  • Nejčastější chyby žadatelů ve formálním a věcném hodnocení a jak se jim vyvarovat.
  • Jsou mezi vámi tradiční žadatelé a rození inovátoři. Obě skupiny potřebujeme a chceme pro vás najít ten správný způsob podpory (včetně způsobu podávání žádostí).
  • Ukázka našich TOP žádostí a k nim vyplněných rozpočtů. Jak na to?
  • Jak uspět jako žadatel-inovátor?
  • Konzultace a diskuse nad vašimi žádostmi.

Webinář proběhne ve třech termínech, 22. dubna20. května a v druhé polovině srpna. Kapacita na dubnový termín je 12 účastníků, v následujících termínech může být kapacita navýšena. 

Pro ty z vás, kteří by se chtěli webináře zúčastnit, se prosím přihlašte přes tento formulář.

 

Monika Pailová

Klíčová slova: