zde na Vortexu
Po delší pauze vyplněné snahou, aby to, o čem zde píšu, bylo maximálně odladěné, se opět vracím s dalším dílem nepravidelného seriálu o implementaci
přístupnost pro nevidomé hráče do nezávislé české hry 1428: Shadows over Silesia. Od úplných základů až po konečnou hratelnou podobu, kdy všechny prvky přístupnosti fungují krásně dohromady.
V mezičase postupoval vývoj mílovými kroky, a to ve všech oblastech včetně přístupnosti. O dosavadních výsledcích naší práce se můžete přesvědčit v živém streamu zde na Vortexu i na mém osobním kanálu 4Sense Gaming , kde najdete záznam streamu z Twitche. V něm jsem měl tu čest prezentovat přístupnost naší hry (nejen nevidomému publiku) vůbec poprvé. Také jsme spustili oficiální stránku hry pro nevidomé , protože mít možnost rychle a snadno najít...