Městský úřad nabízí infolinku s online přepisem řeči pro osoby s postižením sluchu

Městský úřad Jindřichův Hradec nabízí od loňského roku službu, která usnadňuje telefonickou komunikaci osobám s postižením sluchu, nedoslýchavým, seniorům a případně cizincům, kteří preferují psanou formu projevu. Služba umožňuje online doslovný přepis k naší infolince 384 351 111, která je provozována každý pracovní den od 9 do 16 hodin. Tato služba je poskytována zcela zdarma. Dosud službu využily asi dvě desítky lidí.

Služba Transkript usnadňuje telefonickou komunikaci osobám s postižením sluchu, nedoslýchavým, seniorům a případně cizincům, kteří preferují psanou formu projevu. Od 3. března je k dispozici nová funkce umožňující využít službu i osobám se zhoršenou srozumitelností řeči či její úplnou ztrátou. Uživatel služby si může vybrat, zda bude komunikovat mluvenou češtinou či psanou formou. Uživatel služby může svůj dotaz vepsat do speciálního řádku, dotaz je následně...

 

Klíčová slova: