Jaké typy speciální asistence na letišti jsou k dispozici?

RINAIR

K dispozici je několik různých typů speciální asistence na letišti, které si lze rezervovat předem online nebo kontaktováním našeho týmu speciální asistence.
Níže si prohlédněte souhrn, který Vám pomůže při výběru správné úrovně asistence:

  • Cestující potřebuje asistenci (před odletem i po příletu) při pohybu na letišti až k odletové bráně) – zvolte možnost WCHR
  • Cestující potřebuje asistenci (před odletem i po příletu) při pohybu na letišti a pomoc při usazování a vstávání ze sedadla v letadle – zvolte možnost WCHC
  • Cestující potřebuje asistenci (před odletem i po příletu) při pohybu na letišti a po schodech do/z letadla – zvolte možnost WCHS
  • Cestující je nevidomý / zrakově postižený a vyžaduje doprovod (před odletem i po příletu) při pohybu na letišti až na sedadlo na palubě letadla, včetně speciálních bezpečnostních pokynů od palubního personálu – zvolte možnost BLND
  • Cestující cestuje s vodicím/asistenčním psem a vyžaduje doprovod (před odletem i po přistání) při pohybu na letišti až na sedadlo na palubě letadla včetně speciálních bezpečnostních pokynů od palubního personálu – zvolte možnost BDGR
  • Cestující je nevidomý nebo zrakově postižený, ale nevyžaduje žádnou asistenci (cestuje sám nebo s doprovodem) – zvolte možnost BLDP
  • Soběstačný cestující s mentálním postižením, který rozumí a je schopen reagovat na bezpečnostní instrukce, vyžaduje asistenci (před odletem i po příletu) při pohybu na letišti až k odletové bráně (před odletem i po příletu) – zvolte možnost DPNA
  • Cestující je zcela hluchý a potřebuje zvláštní bezpečnostní pokyny na palubě letadla – zvolte možnost DEAF
  • Cestující cestuje s vodicím/asistenčním psem – není nutná žádná speciální asistence – zvolte možnost PETC
  • Cestující, který během letu potřebuje lékařský kyslík, si tuto službu musí zarezervovat a zaplatit alespoň 7 dní před cestou, zavoláním na naši Linku speciální asistence – zvolte možnost OXYG
Klíčová slova: