kurz:Umění ptát se při rozhovoru s klientem

Datum: 
Pondělí, 18. Květen 2020 - 9:00 - Úterý, 19. Květen 2020 - 16:30
Místo konání akce: 
Portus Praha
Stručný popis: 

Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek? „Po kurzu mám pocit, že se vždy budu umět dozvědět, co budu potřebovat“ odpověděl účastník kurzu.   

Podrobný popis: 

Vnímáte, že mluvíte při setkáních s klientem víc než klient, protože nemáte správné otázky? Místo toho, aby klient přemýšlel a hledal řešení sám, mu řešení vymyslíte, protože je to rychlejší, ale ne vždy to pak funguje? Inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek najdete spolu s námi na našem kurzu. Na kurzu se společně zamyslíme a zrevidujeme způsoby vedení rozhovoru s klienty, formu a způsob doptávání se při práci s nimi.   

PŘIHLÁSIT SE ONLINE   

DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:   
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/  
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:   
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/ 

2900kč●2 dny, tzn.16hod 

Pořadatel: 
Portus Praha