Jak budovat dobrý kontakt s klientem, DO 13. 4. SLEVA NA KURZOVNÉ, kurz je akreditován MPSV

Datum: 
Středa, 13. Květen 2020 -
9:00 - 16:30
Místo konání akce: 
Praha 7 (nedaleko stanice metra C - Vltavská)
Stručný popis: 

 

Přihlaste se nyní za SNÍŽENÉ KURZOVNÉ 1.700 Kč! Nabídka platí do 13. 4. včetně.

Nic neriskujete, pokud by se kurz vzhledem k současné situaci nekonal, nabídneme Vám nový termín nebo vrátíme peníze. 

 

Proč zvolit kurz Jak budovat dobrý kontakt s klientem aneb vztah je to, na čem záleží od Linky bezpečí?

 

Učíme to, co umíme nejlépe. Všichni naši lektoři působili nebo působí na Lince bezpečí, která je největší a nejdéle fungující krizovou linkou pro děti a mladistvé do 26 let v ČR. Vše, co se od nich naučíte, je ověřené touto praxí.

 

Napoví Vám také zpětné vazby absolventů …

„Naučila jsem se využívat nové metody řešení konfliktů s problémovými klienty, lépe vnímat své hranice.“

„Byly pro mě užitečné znalosti a zkušenosti ostatních, sama jich moc nemám.“

„Po kurzu mám v komunikaci s klientem větší pochopení.“

„Sebe zkušenost, odborný výklad a komentáře lektorek, sdílení zkušeností – to vše mě posunulo dále.“

„Lektorky byly velice příjemné a ochotné.“

„Bylo to zajímavé a příjemné, půjdu na další kurzy.“

 

Více informací vč. přihlašování na webu pořadatele Linka bezpečí – ZDE.

 

Podrobný popis: 

 

Kurz se zaměřuje na:

- zvýšení kompetencí při práci s klientem
- hranice mezi pracovníkem a uživatelem služby a jejich funkce
- dovednosti cíleného sledování a popis dějů v kontaktu s klientem a jeho posilování
- identifikaci bariér, které se v kontaktu mohou objevit, a jejich aktivní změnu
- zvědomění silných stránek, které v oblasti kontaktu s klientem daný pracovník má a může je dále rozvíjet
- koncepci kontaktu, která vychází z Gestalt metodologie, a základní typy kontaktu klienta a pracovníka služby
- specifika kontaktu s nespolupracujícím klientem a detekci bariér, které se v kontaktu mohou objevovat
- kazuistickou práci na příkladech z praxe účastníků

 

Důraz je kladen na aktivní nácvik a modelové situace z praxe účastníků. Prostor je věnován sdílení dobré praxe, osvědčených postupů i hledání nových cest. Lektoři s účastníky pracují interaktivní formou (nácvik, diskuse, práce ve větších i menších skupinách, brainstorming a interaktivní výklad). Účastníci dostanou informační materiály, které mohou využít jako zdroj informací i po ukončení kurzu. Nad 12 účastníků je kurz veden dvojicí lektorů.

 

Kurz využijí:

- všichni, kteří chtějí mít s klientem nastavené hranice k oboustranné spokojenosti,
- pedagogové, zdravotníci,
- pracovníci sociálních služeb a pomáhajících profesí, 
- zájemci z laické veřejnosti,
- studenti, kteří mají zájem rozšířit své portfolio vzdělání.

 

Rozsah: 8 vyučovacích hodin, kurz probíhá v jeden den.
Počet účastníků: max. 16
Kurz je akreditován MPSV. Absolventi získají osvědčení.

 

Lektorský tým:

Mgr. Anna Jelínková - v současnosti vedoucí směny na dětském krizovém telefonu Linky bezpečí, psycholožka a psychoterapeutka s výcvikem v integrativním směru (sebezkušenostní, teoretická i supervizní část), pracuje také v soukromé psychologické praxi a má široké lektorské zkušenosti.

Mgr. Peter Porubský - působil jako vedoucí Kontaktního centra SANANIM zabývajícího se péčí o osoby ohrožené drogovou závislostí. V letech 2010 až 2018 pracoval jako vedoucí Linky bezpečí. V současné době pracuje na Lince bezpečí jako konzultant a lektor výcviku telefonické krizové intervence, má svou vlastní poradenskou praxi.

 

Více informací vč. přihlašování na webu pořadatele Linka bezpečí – ZDE.

 

Přihlaste se, těšíme se na Vás!

 

Pořadatel: 
Linka bezpečí, z.s.