Akreditovaný kurz Komunikace s nemotivovaným klientem

Datum: 
Pondělí, 1. Duben 2019 - 9:00 - Pondělí, 8. Duben 2019 - 16:30
Místo konání akce: 
VOŠ Jabok, Salmovská 8, Praha 2
Podrobný popis: 

Rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce). Reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem. Porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot. Praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.

Obsah kurzu: 

  • Základní pojmy spojené s motivací.
  • Portrét nemotivovaného klienta.
  • Vlastní motivace v životě.
  • Pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce.
  • Nácviky vedení rozhovoru s komentáři a korekcí.
  • Reflexe změn, revize cílů.
  • Vlastní motivace k práci s klienty.
  • Motivace, potřeby a hodnoty klientů.
  • Zdroje klientů.
  • Nácviky vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí.

Více info a přihlášky na: https://www.jabok.cz/cs/dalsi-vzdelavani/komunikace-s-nemotivovanym-klie...

Pořadatel: 
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická