Akreditované kurzy Základy znakované češtiny a Znakovaná čeština 2 (24 hodin)
12/10/2020 - 16:00 - 28/12/2020 - 16:00 Centrum služeb pro neslyšící a nedoslýchavé, o.p.s. Pro zájemce otevíráme kurz Základy znakované češtiny a kurz Znakovaná čeština 2
Začínáme 12.10.2020 v Ostravě. Neváhejte a přihlaste se. Oba kurzy jsou akreditované MPSV. Sociální pracovníci a pracovníci v soc. službách splní své roční roční povinné vzdělávání. Rozsah každého kurzu: 24 hodin (12x 2 vyuč. hodiny každé pondělí).
Základy znakované češtiny Délka: 24 vyučovacích hodin (12 x 2 h týdně) + závěrečná hodina (13. týden) Průběh: přednáška, skupinová diskuze a modelové situace Číslo akreditace: A2020/0503-SP/PC/PP Tematický obsah: Úvod do terminologie: osoby se sluchovým postižením a jejich komunikační systémy. Základní slovíčka ve znakované češtině na tyto témata: když se potkáme, rodina, bydlení, číslovky, čas. Přihlaste se na e-mailu: lucajda.k@seznam.cz
Znakovaná čeština 2 Délka: 24 vyučovacích hodin (12 x 2 h týdně) + závěrečná hodina (13. týden) Průběh: přednáška, skupinová diskuze a modelové situace Číslo akreditace: A2020/0504-SP/PC/PP Tematický obsah: Rozšíření slovní zásoby znaků o tyto nové tematické okruhy: komunikace, stravování, barvy, oblečení, volný čas, doprava, státy. Dále prohloubení znalostí o problematice osob se sluchovým postižením. Přihlaste se na e-mailu: lucajda.k@seznam.cz
Pořádá: Centrum služeb pro neslyšící a nedoslýchavé, o. p.s.
|
|
09:00 |
07/12/2020 - 09:00 - 16:30 Portus Praha Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Bude hledat konkrétní řešení příběhů vašich klientů. „Ocenila jsem nové techniky komunikace s opatrovníkem, zkusím to využít v praxi.“ účastník kurzu Dostáváte se s klienty do konfliktních situací, protože každý chcete něco jiného? Máte dojem, že jste ve spolupráci s klientem ve slepé uličce a nevíte jak dál? Zlobíte se na klienty, že nevidí vaši snahu jim pomoci? Nemáte čas se zastavit a reflektovat svou práci? Pojďme se společně věnovat situacím, které vám dělají obtíže při práci s klienty. Kurz se bude zabývat základními otázkami a tématy užitečné spolupráce s klienty. Bude zaměřen na konkrétní případy, příběhy vašich konkrétních klientů. Proto bude zapotřebí, abyste si připravili konkrétní popis vaší úspěšné či neúspěšné práce s klientem a otázky, na které chcete hledat společně s kolegy a s lektorkou odpovědi. |