Čtvrtek, Prosinec 3 2020

   
Akreditované kurzy Základy znakované češtiny a Znakovaná čeština 2 (24 hodin)
12/10/2020 - 16:00 - 28/12/2020 - 16:00
Centrum služeb pro neslyšící a nedoslýchavé, o.p.s.

Pro zájemce otevíráme kurz Základy znakované češtiny a kurz Znakovaná čeština 2

 

Začínáme 12.10.2020 v Ostravě. Neváhejte a přihlaste se. 

Oba kurzy jsou akreditované MPSV

Sociální pracovníci a pracovníci v soc. službách splní své roční roční povinné vzdělávání. 

Rozsah každého kurzu: 24 hodin (12x 2 vyuč. hodiny každé pondělí). 

 

Základy znakované češtiny  

Délka: 24 vyučovacích hodin (12 x 2 h týdně) + závěrečná hodina (13. týden) 

Průběh: přednáška, skupinová diskuze a modelové situace 

Číslo akreditace: A2020/0503-SP/PC/PP 

Tematický obsah: Úvod do terminologie: osoby se sluchovým postižením a jejich komunikační systémy. Základní slovíčka ve znakované češtině na tyto témata: když se potkáme, rodina, bydlení, číslovky, čas. 

Přihlaste se na e-mailu: lucajda.k@seznam.cz

 

Znakovaná čeština 2

Délka: 24 vyučovacích hodin (12 x 2 h týdně) + závěrečná hodina (13. týden) 

Průběh: přednáška, skupinová diskuze a modelové situace 

Číslo akreditace: A2020/0504-SP/PC/PP

Tematický obsah: Rozšíření slovní zásoby znaků o tyto nové tematické okruhy: komunikace, stravování, barvy, oblečení, volný čas, doprava, státy. Dále prohloubení znalostí o problematice osob se sluchovým postižením. 

Přihlaste se na e-mailu: lucajda.k@seznam.cz

 

Pořádá: Centrum služeb pro neslyšící a nedoslýchavé, o. p.s.
www.csnn.cz

 

 
All times
02/12/2020 - 09:00 - 03/12/2020 - 16:30
Portus Praha

Nevíte jak z klientů „dostat“, co vlastně chtějí? Přemýšlíte o tom, jestli klient patří do vaší služby? Řešíte ve spolupráci „odpor“ klienta? 

 

PŘIHLÁSIT SE ONLINE  

Máte dojem, že tak trochu tlačíte klienta k tomu, co by bylo pro něho dobré, k tomu, co chcete vy – a opomíjíte to, co chce on? Na tomto kurzu se můžete dozvědět mnoho užitečných nápadů jak pracovat s tématem motivace ve spolupráci s klientem. Na kurzu se společně budeme zabývat základními otázkami a tématy motivace klienta a jak s ní pracovat. Naučíme se reflektovat svoji a klientovu motivaci v průběhu spolupráce. 

 

DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:   
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/  
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:   
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/