Zkušenosti s finančním řízením výhodou

Nezisková organizace Okamžik, z. ú., hledá ředitele (ředitelku) a statutárního zástupce (HPP, úvazek 0,8, na dobu neurčitou, nástup dle dohody, optimálně od 7-8/22).

Okamžik, z. ú. je zavedená pražská nezisková organizace, která již od roku 2000 pomáhá lidem se zrakovým postižením v různých oblastech jejich života prostřednictvím dvou státem registrovaných sociálních služeb (Centrum aktivního života zrakově postižených a Poradenské centrum) a dalších projektů (Dobrovolnické centrum, Podpora nevidomých rodičů). Více na www.okamzik.cz.

Vaším úkolem bude především:

- vedení a finanční řízení neziskovky;

- tvorba rozpočtu organizace, sledování čerpání rozpočtu za jednotlivé služby;

- fundraising, řízení projektových žádostí ve spolupráci s jednotlivými vedoucími služeb;

- vytváření vize, strategické plánování;

- reprezentace, spolupráce s partnery a sponzory;

- řízení provozních činností organizace;

- spolupráce s externí účetní a ekonomickou administrátorkou.

Budete pracovat v dobře sehraném profesionálním týmu. Podílet se na vytváření smysluplných služeb s významným dopadem na cílovou skupinu lidí se zrakovým postižením. Zároveň budete mít příležitost optimalizovat fungování organizace a podílet se na jejím dalším směřování.

Jak si vás představujeme:

- VŠ vzdělání;

- organizační, řídící a komunikační dovednosti;

- zkušenost s ekonomickým a personálním řízením;

- schopnost koncepční a metodické práce;

- znalost neziskového sektoru, problematiky osob se zrakovým postižením a sociálních služeb výhodou;

- trestní bezúhonnost.

Co my můžeme nabídnout:

- plat 38 000 Kč hrubého při plném úvazku (32 000 Kč za úvazek 0,8);

- možnost přizpůsobení pracovní doby vašim potřebám;

- 5 týdnů dovolené, Sick Days, Home Office;

- možnost osobního rozvoje, supervize;

- příjemné pracovní prostředí v blízkosti metra C Pankrác s vlastní kanceláří;

- malý, přátelský pracovní tým, který vám rád předá své zkušenosti a budete se o něj moct opřít;

- pracovní notebook a telefon i pro soukromé použití.

Pokud máte o tuto pozici zájem, zašlete prosím následující dokumenty nejpozději do 31. března 2022:

- profesní strukturovaný životopis;

- motivační dopis (motivace pro danou pozici).

Můžete očekávat vstřícný a férový přístup. Ve dvoukolovém výběrovém řízení se setkáte se současným ředitelem, PR manažerkou, vedoucí jedné z našich služeb a s ekonomickou administrátorkou. S nimi budete mít možnost probrat jednotlivé oblasti fungování organizace a jejího dalšího směřování.

Pokud jsme vás ještě nepřesvědčili, rádi vás k nám pozveme na kávu a nezávazné popovídání. Své CV můžete poslat až později. Těšíme se na vás!

 

 

Klíčová slova: