Remedium hledá posilu

Na pozici občanského poradce/poradkyně s rozšířenou působností. 

Jste rádi v kontaktu s lidmi? Baví Vás práce s právními předpisy? Máte zkušenosti s vedením malého týmu a řízení projektů Vám není cizí? Pokud jste navíc člověk, který má rád strukturu a řád, pak hledáme právě Vás!

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/která zaujme pozici OBČANSKÉHO PORADCE/ PORADKYNĚ S ROZŠÍŘENOU PŮSOBNOSTÍ 

 

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ vzdělání v oborech právo nebo sociální práce (splňující vzdělání pro výkon profese soc. pracovníka podle zákona 108/2006 sb.)
  • Min. 2 roky praxe v sociální oblasti
  • Doložená trestní bezúhonnost
  • Orientace v neziskovém sektoru
  • Zkušenosti s psaním žádostí o poskytnutí grantů a dotací
  • Efektivitu práce: rychle se rozhodovat, stanovit si priority, aktuální přehled
  • Komunikativní a vstřícné jednání, systematičnost, odolnost vůči zátěži, otevřenost vůči sobě i druhým, ochota neustále se vzdělávat
  • Schopnost přepínat mezi dílčími pracovními činnostmi
  • Počítačové dovednosti: MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)

Výhodou:

  • Praxe v odborném sociálním poradenství (zkušenost s poskytováním občanského poradenství výhodou)
  • Zkušenost s vedením menšího organizačního útvaru
  • Zkušenost a dovednost v oblasti projektového řízení
  • Časová flexibilita, pohotovost ke změně
  • Zkušenost s lektorským působením

 

Co Vám nabízíme:

  • Přímá i nepřímá práce s klienty v úvazku 0,6
  • Rozvojové prostředí dlouhodobě stabilní neziskové organizace
  • Flexibilní pracovní doba
  • Interní vzdělávání zaměřené na aktuální potřeby pracovníků
  • Pracovní prostředí a pracovní vztahy zaměřené na hodnoty a etiku práce
  • 6 týdnů dovolené pro pracovníky v pracovním poměru
  • Vícesložková mzda – zohlednění kvality výkonu práce
  • Supervize práce 
  • Nástup: Přelom července/ srpna 2021

 

Náplň práce:

Vedení

  • Vedení a řízení týmu pracovníků a konzultantů
  • Řízení chodu poradny a rozvoj služby
  • Propagace a příprava PR materiálů
  • Sledování aktuálních dotačních a grantových výzev a vyplňování grantových a dotačních přihlášek vztahujících se k programu 
  • Průběžné sledování hospodaření programu, psaní průběžných a závěrečných zpráv

Odborné sociální poradenství – přímá práce s klienty

  • Vedení poradenských rozhovorů s klienty a jejich zápis do databáze eQuip
  • Vyhledávání odborných informací pro klienta
  • Práce s klientskou databází
  • Poskytování služeb v kontaktním místě občanské poradny v Berouně

Fakultativně lektorská činnost v oblastech týkajících se odborného sociálního poradenství

Pokud Vás inzerát zaujal, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu martina.zlamalikova@remedium.cz a připojte krátkou zprávu, ve které uvedete, proč Vás práce u nás zaujala.

Odpovědi na Vaše nabídky s případným pozváním k osobnímu setkání budeme rozesílat e-mailem průběžně v době trvání inzerátu. Zprávu od nás obdržíte nejpozději 28. června 2021.

1. i 2. kolo osobních setkání bude probíhat po individuální domluvě s vybranými zájemci o pozici v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.
Termíny osobních setkání jsou stanoveny na 1. června a 7. června 2021.

Těšíme se na Vás!

Zuzana Radová
ředitelka organizace

Martina Zlámalíková
personalistka, martina.zlamalikova@remedium.cz, tel: 272 739 833

Klíčová slova: