Major Donors – významní dárci

Osvědčená metodika kampaně pro významné dárce je obsahem kurzu Českého centra fundraisingu, který proběhne 22. března v Praze.

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem Jan Kroupa provede osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce.

Bude to velmi konkrétní a podrobný návod jak začít kampaň pro velké dárce. Ať už pro vaši organizaci znamená velký dárce cokoliv. Ale metodika je pro všechny žádosti a budování vztahů s velkými dárci stejná.

Lidé v Česku bohatnou a tak rok od  roku přibývá těch, kteří jsou ochotní podpořit dobročinné projekty a organizace významnými dary. 

A dobročinným organizacím se čím dál častěji daří je zaujmout, získat si důvěru, přesvědčit je o tom, že realizované programy skutečně budou mít dopad a přinesou potřebnou  společenskou změnu.

Jenže začít takový program budovat, když jste s velkými dárci doposud nepracovali, není úplně snadné. Je to velká investice a dlouho trvá, než se začne vracet. Jak zjistíte, jestli to je pro vaší organizaci cesta nebo není? Podle čeho se máte rozhodnout?  Můžete si program pro velké dárce dovolit? A můžete si ho nedovolit? Kde začít a jak program postavit?

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem provedeme osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce, abyste  na výše uvedené otázky dokázali odpovědět a udělali si jasno v tom, co jsou pro vaší organizaci reálně další kroky v práci s velkými dárci.

Více informací na stránkách Českého centra fundraisingu.

Klíčová slova: