Jak úspěšně vést online akce v Zoomu

Webinář zdarma se uskuteční 3. prosince od 15 hodin, pořádá jej TechSoup Česká republika.

Lektoři Patrik Feňus a Ondřej Durčák mají spoustu zkušeností s pořádáním online akcí,o které se s vámi rádi podělí. Budou s vámi sdílet nejrůznější tipy a triky, jak zaujmout publikum nebo jak se připravit na nečekané situace – když třeba zlobí technika. A některé vychytávky si rovnou otestujete na vlastní Zoom!

Ochutnávka programu

  • Kvalitní plánování a realistický harmonogram – základ úspěšného webináře
  • Výhody a nevýhody různých platforem s důrazem na Zoom
  • Základní orientace v Zoomu, web vs. aplikace
  • Nastavení Zoomu a vytvoření události
  • Role, práva uživatelů a základní funkcionality
  • Informace a motivace účastníků – jak je na vaši akci připravit?
  • Moderní nástroje pro dotazy a facilitaci
  • Jak se na sebe vzájemně naladit, případně jak probrat publikum k životu?
  • Skupinová práce a využití breakout rooms
  • Q&As

Je třeba se zaregistrovat zde předem.

Klíčová slova: