Domov Pístina představil svou vizi filmovým spotem

18.01.2013 22:45

Zahrát si před kamerou s herečkou Petrou Špalkovou, Pavlou Tomicovou nebo Martinem Hofmannem se jen tak někomu nepodaří. Klientky Domova Pístina u Stráže nad Nežárkou měly tuto příležitost při natáčení filmového spotu.

Domov Pístina tak pokračuje v kampani, která seznamuje veřejnost s chystanými změnami v životě lidí s postižením i v životech nás všech.

„Naše zařízení čekají velké změny. Díky  transformaci sociálních služeb se v následujících třech letech změní podoba bydlení všech 60 klientek ze současného velkého ústavu s mnoha omezeními na službu poskytovanou v rodinných domech. V každé domácnosti bude žít maximálně 6 obyvatel. Při zajištění nezbytné péče budou moci žít život, který se mnohem více přiblíží životu lidí bez postižení.“ říká vedoucí Domova Pístina Aleš Adamec. „Natočený filmový spot považuji za velmi vydařený a jsem vděčný za vstřícnost herců, režiséra, sponzorů a mnoha dalších partnerů, bez nichž by nevzniknul.“
Tříminutový spot „Blbá dovolená“ režíroval Vladimír Škultéty. V mírné nadsázce ukazuje na některé situace, ve kterých se běžně ocitají klienti v ústavní péči, a současně představuje budoucnost sociální služby. Spot můžete shlédnout na webových stránkách Domova Pístina www.domovpistina.cz.
Klíčová slova: