Pilulka.cz spouští novou televizní kampaň

Se sloganem "Pro Váš aktivní život" chce Pilulka.cz ve své televizní reklamě upozornit na široké portfolio produktů i služeb.

Společnost Pilulka.cz, jež provozuje online i kamennou síť lékáren, odstartovala televizní kampaň. Se sloganem  
"Pro Váš aktivní život" chce upozornit na široké portfolio nabízených produktů a služeb.  
"Naším cílem bylo upozornit na prodávaný sortiment, který je mnohem širší než pouze léky a doplňky stravy. Na e-shopu Pilulka.cz a v kamenných lékárnách může zákazník vybírat také produkty z kategorií Sportovní výživa, Matka a dítě, Kosmetika nebo Speciální výživa. Chceme být lékárnou, kde zákazník mimo léků nalezne na jednom místě produkty vhodné pro zdravý životní styl a prevenci," říká  
Kateřina Schotliová ze společnosti Pilulka.cz.  
Podzimní spot společnosti Pilulka.cz  
Na vzniku nového kreativního konceptu spolupracovala firma s agenturou  
Media Asistent. Reklamní spoty, ve kterých si zahrála herečka  
Klára Krejsová, režíroval  
Karel Šístek a produkce se ujala Carmen Justová.  
Kampaň je již k vidění v televizi na stanicích skupiny  
Prima, Atmedia a Óčko.  
Pilulka.cz působí na českém trhu šest let. V rámci služby Pilulka Auto provozuje vlastní přepravu zboží a léků, a to již od 60 minut od objednání. Objednávat lze i přes mobilní aplikaci, jejíž součástí je mimo jiné i Apple Pay. V srpnu letošního roku spustila společnost nové webové stránky, které jsou optimalizované pro nevidomé a slabozraké. 

 

Klíčová slova: