Pilulka.cz spouští novou televizní kampaň
Se sloganem "Pro Váš aktivní život" chce Pilulka.cz ve své televizní reklamě upozornit na široké portfolio produktů i služeb.
Společnost Pilulka.cz, jež provozuje online i kamennou síť lékáren, odstartovala televizní kampaň. Se sloganem
"Pro Váš aktivní život" chce upozornit na široké portfolio nabízených produktů a služeb.
"Naším cílem bylo upozornit na prodávaný sortiment, který je mnohem širší než pouze léky a doplňky stravy. Na e-shopu Pilulka.cz a v kamenných lékárnách může zákazník vybírat také produkty z kategorií Sportovní výživa, Matka a dítě, Kosmetika nebo Speciální výživa. Chceme být lékárnou, kde zákazník mimo léků nalezne na jednom místě produkty vhodné pro zdravý životní styl a prevenci," říká
Kateřina Schotliová ze společnosti Pilulka.cz.
Podzimní spot společnosti Pilulka.cz
Na vzniku nového kreativního konceptu spolupracovala firma s agenturou
Media Asistent. Reklamní spoty, ve kterých si zahrála herečka
Klára Krejsová, režíroval
Karel Šístek a produkce se ujala Carmen Justová.
Kampaň je již k vidění v televizi na stanicích skupiny
Prima, Atmedia a Óčko.
Pilulka.cz působí na českém trhu šest let. V rámci služby Pilulka Auto provozuje vlastní přepravu zboží a léků, a to již od 60 minut od objednání. Objednávat lze i přes mobilní aplikaci, jejíž součástí je mimo jiné i Apple Pay. V srpnu letošního roku spustila společnost nové webové stránky, které jsou optimalizované pro nevidomé a slabozraké.