Návštěvy Potmě kampaní cílí na sendvičovou generaci

Sociální start-up Nadačního fondu Českého rozhlasu se snaží pomáhat lidem, kteří pečují o své blízké.

Sociální start-up Návštěvy Potmě, spadající pod  
Nadační fond Českého rozhlasu, spouští po roce svého fungování první kampaň se sloganem: "V našich očích nestárnou". Společnost, jež propojuje nevidomé a těžce zrakově postižené se seniory žijícími v osamění, se v nové komunikaci snaží poukázat na celospolečenský problém osamělosti. Cílí přitom na ženy a muže sendvičové generace, kteří se starají zároveň o své děti i rodiče, a potýkají se tak s psychickým a fyzickým vyčerpáním.  
Hlavní myšlenkou kampaně, pod níž je podepsáno studio  
Remembership_, je poukázat na fakt, že nevidomí a těžce zrakově postižení nevnímají fyzické příznaky stáří a své klienty poznávají výhradně skrze příběhy a vyprávění. "Rozhodli jsme se vykreslit seniory jako mladé aktivní lidi, kteří stále žijí příběhy a vzpomínkami, o nichž nevidomým během návštěv vyprávějí. Ukazujeme dívky a mladíky na starých černobílých fotografiích a zdůrazňujeme, že zejména tímto způsobem vypadají i v očích nevidomých. Navíc příběhy, které děti a...

 

Klíčová slova: