KURZ: ZRAŇUJÍCÍ KOMUNIKACE S KLIENTEM - VÍTE JAK SI VZÁJEMNĚ NEUBLIŽOVAT?

Datum: 
Středa, 29. Květen 2019 - 9:00 - Čtvrtek, 30. Květen 2019 - 16:30
Místo konání akce: 
Portus Praha, Uruguayská 5, 120 00 Praha 2
Stručný popis: 

Ptáte se jak vést rozhovor, aby měl smysl a rozvíjel spolupráci s klienty? Chcete najít inspiraci jak vést rozhovor za pomoci „dobrých“ otázek?

Podrobný popis: 

PŘIHLÁSIT SE ONLINE  

Cílem kurzu je porozumět tomu, že všichni lidé jednají na základě vlastního stereotypního chování. Kurz je založen na uceleném vzdělávacím procesu týkající se osobního a sociálního vzdělávání, kde se účastníci učí pomocí aktivní účasti.. Kurz Vám nabídne postup v pěti praktických krocích, v nichž se dozvíte, jak včas rozeznat nebezpečí a vyhnout se pastím v komunikační divočině. Získáte přehled, v čem si musíte dát na sebe extra bacha. Ukotvíte si manévr jak se nenechat lapit do léčky a sežrat divokou šelmou pocitů. „Nevěděl jsem, že konflikt jde řešit souhrou“ účastník. 

Lektor/ka: Daniel Kaucký 

  • Uzávěrka přihlášek: 15. 5. 2019 

 

DALŠÍ OTEVŘENÉ KURZY:  
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/ 
KURZY NA OBJEDNÁVKU DO VAŠÍ ORGANIZACE:  
https://www.portus.cz/vzdelavani/kurzy-pro-poskytovatele-socialnich-sluzeb/ 
PŘIHLAŠTE SE NA KURZ: 
https://www.portus.cz/vzdelavani/otevrene-kurzy-v-Praze/prihlaseni-na-kurz/ 

Odkaz na událost na FB  https://www.facebook.com/events/2274302036132249/ 

Kontakt: Lucie Masopustová, vzdelavani@portus.cz, 773 920 998 

 

Pořadatel: 
Portus Praha