Žihadlo 2014

05.06.2014 21:49

Osmý ročník soutěže o nejlepší veřejně prospěšnou kampaň neziskových a příspěvkových organizací přináší novinku v podobě finanční odměny pro výherce. „Na vítěze letos čeká kromě tradiční ceny v podobě sošky Žihadla a plakety také finanční šek pro neziskovou organizaci,“ říká Věra Svobodová, ředitelka společnosti Neziskovky.cz, a dodává: „Díky podpoře partnerů čekají na výherce ještě další zajímavé ceny. Také jsme se snažili letošní slavnostní vyhlášení umístit do ojedinělého prostoru, který by dal vyniknout kreativitě soutěžních prací. Ideální prostor jsme našli v kině Ponrepo.“

Porota soutěže Žihadlo roku hodnotí nejen kreativní zpracování kampaní, ale v hodnocení, které je od loňského roku dvoukolové, se zaměřuje hlavně na provázanost účelu kampaně s jejím zacílením. Posuzuje i to, zda nezisková organizace zjišťuje a vyhodnocuje dopad kampaně. V porotě zasednou přední čeští a slovenští odborníci nejen na marketing, PR a grafiku, ale i odborníci na společenskou odpovědnost firem (CSR) a neziskový sektor.

 „I letos si veřejnost zvolí svého vítěze prostřednictvím on-line hlasování. Cenu přijde předat asistenční pes z organizace HELPPES - Centrum výcviku psů pro postižené o. p. s., loňský vítěz této kategorie," upřesňuje Věra Svobodová.

„Soutěž Žihadlo neodměňuje pouze neziskové organizace, ale také jejich partnery z řad reklamních agentur, kteří jim při tvorbě kampaní pomáhají. Výhra v soutěži je tak oceněním jejich společné práce. Šanci uspět a zaujmout porotu mají ale i menší organizace s vlastní produkcí. Důkazem je loni poprvé udělená Cena za odvahu," uvedla Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB, a. s., hlavního partnera soutěže.

Soutěž je určena nejen nestátním neziskovým organizacím, ale také příspěvkovým organizacím z České a Slovenské republiky, které medializují veřejně prospěšný projekt, jenž není starší než jeden rok. Kampaň může přihlásit pouze zadavatel (nezisková organizace/příspěvková organizace), a to do kategorií tištěná reklama, televizní a kino spot, rozhlasový spot a internetová kampaň. Přihlášky je možné podávat do 10. října 2014.

Více informací o soutěži na www.zihadloroku.cz.

Klíčová slova: