Tým Asistence hledá posilu

Na pozici vedoucí sociální rehabilitace.

Asistence: rozpouštíme vnitřní a vnější bariéry v životě lidí s postižením
http://www.asistence.org

 

Tranzitní program: pomáhá lidem v náročných životníc situacích, v nichž potřebují pomoc někoho druhého
http://www.asistence.org/tranzitni-program

Těšíme se na novou posilu do týmu Asistence. Záleží nám na tom, aby zde každý měl prostor pro sdílení a realizaci nových nápadů s ohledem na celek, oceňujeme zájem o rozvoj služby a celkově účast na změnách podmínek života lidí s postižením k lepšímu. 

Proto je možné pracovní pozici přizpůsobit – možnost zkráceného úvazku (0,7 – 0,8) při vyjmutí pracovní náplně týkající se vedení sociální rehabilitace (bod 2), případně se pobavit o činnostech níže uvedených a sladit je tak, aby rozvíjely potenciál nově příchozí posily týmu!

Co je obsahem pracovní pozice:

  1. Vedení služby Tranzitní program:
  • zajištění kvality a metodiky služby, zajištění naplnění kapacity služby
  • částečná spolupráce s uživateli služby
  • sledování trendů a vývoje sociálních služeb v ČR i zahraničí
  • zajištění odborné úrovně služby (Person centred planning a další metody), spolupráce s odborníky a dalšími poskytovateli služeb, přinášení inspirace nejen z oblasti SR
  • organizace strategického plánování služby a jeho naplňování v praxi
  • personální a manažerská činnost: schůzky týmu, zajištění supervize a externí odborné podpory, péče o tým, vedení individuálních motivačních schůzek, zajištění personálního obsazení týmu, povinného vzdělávání apod.
  • prezentace služby

 

      2. Vedení služby SR a spolupráce s dalšími programy v organizaci:

  • podpora kvality a metodiky služby
  • spolupráce mezi jednotlivými programy v rámci služby – Tranzitní program, podporované zaměstnávání, ergoterapie
  • zpracovávání podkladů služby Sociální rehabilitace pro dotace a granty na MPSV a MHMP
  • psaní projektů

 

      3. Účast ve vedení organizace

  • aktivní účast na směřování organizace, určování a naplňování vize mise a strategického plánu
  • schopnost práce v měnících se podmínkách, dovednost reagovat na aktuální vlivy v kontextu místa, času a hodnot, které jsou pro organizaci podstatné

 

Nabízíme:

  • Tvůrčí práci v oblasti směřování a rozvoje sociálních služeb
  • Vysoký potenciál profesního a osobnostního rozvoje
  • Spolu-utváření hodnot sociální práce v kontextu přirozené podpory a komunitního přístupu
  • Práci v přátelském kolektivu
  • Zkušenost s přístupem Plánování zaměřeného na člověka (více o metodě zde: http://inclusive-solutions.com/)
  • Podporu formou metodického vedení, supervizí
  • Široké možnosti odborného vzdělávání
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou
  • Pracovní dobu převážně od 9 do 17 hod
  • Finanční ohodnocení ve výši Kč při plném pracovním úvazku
  • 5 týdnů dovolené

Požadujeme:

  • VOŠ či VŠ vzdělání v oboru sociální práce, kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb.
  • Vzdělání či zkušenost s prací na vedoucí pozici – výhodou, ne nutností
  • Motivace pro práci v Asistenci, o.p.s., motivace pro vedení Tranzitního programu
  • Znalost či zkušenost práce s lidmi s tělesným a kombinovaným postižením
  • Dobré komunikační schopnosti, tvůrčí přístup a otevřenost novým řešením
  • Schopnost samostatné práce a hledání nových řešení
  • Uživatelská znalost práce na PC, základní znalost AJ

Výběrové řízení a předpokládaný nástup:

  • Výběrové řízení v druhé polovině června 2017, nástup v rozmezí 1. A 15. Srpna 2017

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail pavlina.techlova@asistence.org do 15. 6. 2017

Případné dotazy rádi zodpovíme na telefonním čísle 739 560 211. 

Klíčová slova: