Semináře nadačního fondu Rytmus

Na téma Týmová práce v inkluzívní škole a třídě, strategické postupy při začleňování dětí s SVP proběhnou 27. a 28. května v Brně.

Obsahy seminářů jsou zaměřeny na rozvoj klíčových kompetencí v základním vzdělávání, především na kompetence komunikativní, k řešení problémů a sociální se zaměřením na inkluzivní vzdělávání.

Dále jsou témata v jednotlivých modulech zaměřena na rozvíjení kreativních přístupů pedagogických pracovníků a na práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami uvnitř základní školy. Konkrétně se jedná o témata v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků, kterými jsou spolupráce v týmu (ředitel, učitel, asistent pedagoga, žák) a strategické postupy při začlenění žáka se speciálními vzdělávacími potřebami do základního vzdělávání.

Obsah modulárního vzdělávacího programu je založen na hlubším průniku do jednotlivých témat, vzájemné výměně zkušeností, reflexi praxe a metodické podpoře práce pedagogů.

Účast předpokládá aktivní zapojení účastníků, kteří budou mít příležitost některé z aktivit sami vyzkoušet.

Součástí jednotlivých seminářů budou informace o dostupných materiálech k dané tematice a o literatuře k dalšímu samostudiu.

Více informací na stránkách nadačního fondu Rytmus.

Klíčová slova: