FRIN pomůže deseti týmům

Šestiměsíční program umožní vybraným deseti týmům kombinací vzdělávání, sdílení a podpory zkušených mentorů, otestovat a nastavit nově chystatnou fundraisingovou kampaň/produkt tak, aby měla co největší dopad a co nejlepší výsledky. Uzávěrka registrací je 31. března 2016.

Vybraný tým získá možnost pro svou kampaň využít síť České spořitelny a pomoc mediální agentury.

Smyslem tohoto programu je podpořit organizace, které chtějí dosahovat ve veřejném prostoru změn bez ohledu na to, jestli na ně bude vypsána grantová výzva. Cílem je umožnit jim vyvíjet a testovat nové fundraisingové kampaně/nápady/produkty (FRIN - fundraisingový akcelerátor po vzoru start-up akcelerátorů), jejich příklady ukázat jako inspiraci (kazuistiky, vzdělávání v regionech) a to vše postupně doplňovat o kvalitní informace, inspirace a příležitosti rozvíjet práci se soukromými dárci (webový portál FRIN.cz).

FRIN.cz je fundraisingová INovace, INsight, INiciace, INspirace, Informace.

Program realizuje České centrum fundraisingu společně s programem Sociálního bankovnictví ČS a.s. "Krok za krokem".

Více informací a přihláška je na webu FRIN: www.frin.cz

Klíčová slova: